fredag 6. januar 2012

Velkommen!

Dette blir en dagbok for min egen skyld. Slik at jeg kan holde oppe motivasjonen for både trening og kosthold. Jeg har planer om å starte på "South beach diett", har hørt at den skal være veldig bra! Jeg skal se om jeg finner boken slik at jeg kan lese meg til hvordan den fungerer. Men det jeg vet er at den foregår over tre faser. 1. fase er den strengeste, 2. fase er mindre streng, mens 3. fase kan du leve med resten av livet. 

Jeg vil underveis legge ut mål og vekt på meg selv, sånn at jeg kan se fremgang og derfor motivere meg selv. Det vil også komme oppskrifter på sunne måltider, kanskje jeg også vil legge ut middagsplan for uken(om jeg kommer til å bli flink til å planlegge det jeg skal spise). 

Jeg har også planer om å lage ukesplan for treningen, jeg har da skrevet ned de dagene jeg skal trene og føler da kanskje mer press på at jeg skal holde det jeg har satt meg som mål denne uken.

Jeg håper dette vil hjelpe meg med å få den kroppen jeg ønsker.. Nå er jeg ikke fornøyd med kroppen min i det hele tatt og ønsker nesten ikke å vise meg for kjæresten en gang. 


Jeg ønsker meg selv lykke til og håper virkelig jeg klarer det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar