torsdag 12. januar 2012

Trening 11.01.2012

I dag trente jeg alene, noe som egentlig var helt greit. Da kunne jeg bruke den tiden jeg selv ønsket, og slapp å tenke på de andre ;) Syns jeg trente bra i dag, men kjente det fortsatt verket litt etter mandag, så var ikke alle øvelser jeg klarte å utføre. Jeg kommer nok til å kjenne det enda mer i morgen, for jeg trente andre muskler i dag enn hva jeg gjorde på mandag, er spent på hvordan trappe gåingen min kommer til å være.. Hehe! 

I dag trente jeg: 
30 min på eklipse maskin - weight loss program
10 x 3 på alle apparater, husker ikke hva alle de forskjellige var. Men trente mage, lår, rumpe, rygg, biseps, triseps, skuldre og legger. 
Avsluttet økten med 10 min rolig jogg på tredemølle

Det er veldig kjekt å trene på studentsenteret her i Bergen.. De har tredemølle og eklipsemaskin med tv på :) Det er faktisk veldig greit, for da glemmer du av tiden litt og vips så har det gått en halvtime. Det er også veldig lett å tenke at man bare skal se ferdig programmet før man er ferdig med å trene, og derfor holder på litt lenger en planlagt. Vinn vinn situasjon :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar