tirsdag 24. januar 2012

Ny uke, nye muligheter!

Nå har vi kommet 2 dager inn i en ny uke! Jeg startet uken med trening og pushet meg selv en del, vel og merke med god hjelp av Erik! Er godt å ha en person som er der og pusher deg litt ekstra.. Da får man lyst til å fortsette, uansett hvor slitsomt eller tungt det er! 

På søndag satt jeg og Erik oss ned og skrev menyen for denne uken, og vi skal kose oss med masse godt denne uken :) Jeg vet ikke hvor sunt alt sammen er, men jeg har valgt å fokusere på å spise vanlig mat, men ikke fylle på tallerkenen til den nesten ikke er plass til mer mat på den. Jeg spiser det jeg syns er godt, men samtidig passer på å spise mer av det sunne og mindre av det usunne :) 

I morgen er det på trening igjen, og jeg gleder meg(gjør det nå ihvertfall) Er ikke sikkert jeg er like klar i morgen, men på trening skal jeg uansett, kroppen min trenger det :) 

Flere som har startet for fullt med treningen etter jul? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar