fredag 6. januar 2012

Kontrakt!

Vi er tre jenter som har satt og sammen for å bli sunnere og i bedre form. Vi har laget en kontrakt sammen med ting vi ikke kan spise og hva vi kan spise og skrevet under helt til slutt! Om en av oss ikke klarer det skal vi publisere på facebook at vi ikke klarte med dato det startet og slutt datoen(dagen vi failet) og ha intervall opp bakken til dem(den er lang og bratt)! 

Her kommer kontrakten:

Tidsrom:
♥ 9. januar - 9. april


Fy - fy mat:
♥ Potetgull(- en dag i uken)
♥ Godis(-minus en dag i uken)
♥ Sjokolade
♥ Dipp
♥ Kaker(-bursdager)
♥ Kjeks
♥ Sjokoladepålegg/hapå
♥ Helst ikke lyst brød og fint mel
♥ Is
♥ Boksmat(Max boller ++)
♥ Fløte og ost(kan ha ost på brødskiven)
♥ Saus
♥ Majones
♥ Nudler(- i wok)
♥ Fastfood/fjordland
♥ Pommes Frittes/fløtegratinerte poteter

Fy - fy drikke:
♥ Brus(-en dag i uken)
♥ Alkohol(- en dag i uken)
♥ Sukkerholdig saft/iste
♥ Energi drikker(burn, new energy osv)

Dette er lov:
♥ 5 om dagen(frukt, juice, grønnsaker, smoothie)
♥ Minst to liter vann hver dag! 
♥ Sjokoladebar/new energi
♥ Egg og bacon
♥ Fisk minimum en dag i uken

Trening:
♥ Minimum tre ganger i uken, gjerne fler! 

Så dette skal vi prøve og gjøre i 3 mnd fremover fra mandag! Jeg skal se om jeg finner "South beach diett" boken i morgen, så blir det lettere og sette opp et sunt kosthold. Jeg er ikke flink til å gjøre dette ved å lete på nettet eller tenke meg til det selv.. Jeg trenger å følge en "mal" :) 

PS! Jeg kommer til å legge ut mål og vekt hver søndag og det starter allerede nå søndag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar