søndag 8. januar 2012

Egne tanker!

Jeg gleder meg til å få startet på det nye og bedre livet mitt og få tilbake den lille gnisten i meg selv. Jeg savner å våkne ferdig uthvilt og opplagt, tror ikke jeg kan huske sist det skjedde. Jeg gleder meg til å få mer overskudd i hverdagen og ha energi til å gjøre litt annet enn å bare sitte hjemme. Jeg gleder meg til å komme hjem fra skolen, og fortsatt ha overskudd til å gjøre noe gøy! Jeg gleder meg til å ikke føle meg konstant trøtt og sliten!

Jeg har ikke veldig god selvtillit og liker ikke kroppen min i det hele tatt, egentlig er jeg veldig flau over den. Jeg er ikke flink til å fortelle andre hvordan jeg har det, det er lettere å bare si at alt er bra, selv om det kanskje ikke er det. Og det med kroppen min og selvbilde av meg selv er ikke bra, jeg hater å se meg selv i speilet. Der ser jeg bare ei lita og tjukk jente som alle syns er ekkel. Innerst inne vet jeg at det ikke er sånn, men allikevel så tenker jeg slik, og det er ikke en god tanke å ha med seg. 


Denne bloggen skal hjelpe meg til å oppnå det jeg ønsker med meg selv! Jeg skal bli et bedre menneske og få bedre selvtillit. Jeg håper de menneskene rundt meg vil hjelpe meg, for dette kommer til å bli en tøff kamp, med oppturer og nedturer, men jeg skal ikke gi opp! Jeg skal være sterk!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar