mandag 9. januar 2012

Trening 09.01.12


I dag ble det 30 min på eklipse maskinen, med "weight loss" som program.. Jeg måtte virkelig pushe meg selv der, for det var tungt altså, men jeg klarte det :) Så ble det litt styrkeøvelser etterpå, men siden de andre ikke sto like lenge på eklipse maskinen og derfor begynte med styrke før meg, så ble det ikke mye styrke på meg i dag.. Kunne jo ha vært lenger, men jeg hadde ikke lås til skapet, så jeg hadde tingene mine i Michelle sitt skap, så måtte gå samtidig som dem ;) Når styrkeøvelsene var gjort, tok jeg 10 min på tredemøllen :) 

Dagens trening: 

- 30 min på eklipsemaskin - nesten 4 km
- 10 x 3 på situp
- 10 x 3 innsiden av lårene
- 10 x 3 triseps og rygg
- 10 x 3 biseps og nedre rygg
- 10 min på tredemølle - lett jogging

Dagens middag ble kylling gratinert i ovnen med ost og salat ved siden av, super godt og sunt :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar