fredag 27. januar 2012

Kosthold!

Jeg syns det er vanskelig å spise sunt, finne varierte retter som frister! Jeg syns det er vanskelig å spise 4 - 5 måltider per dag, helst hver tredje time. Jeg syns det er vanskelig å holde på den sunne spisingen. Jeg syns det er vanskelig å holde seg unna fristelser! 

Hvorfor skal det være så vanskelig å spise sunt?
Hvorfor skal det være så vanskelig å holde det gående og ikke falle av?
Hvorfor er det så lett å la seg friste av søtsaker og annet kliss? 
Hvorfor skal det være så vanskelig? 

Skulle ønske jeg hadde masse kunnskaper om kosthold og trening, men det har jeg ikke. Derfor gir jeg fort opp og går veldig for lei. Det irriterer meg at jeg ikke klarer å fullføre, hvorfor må jeg være så utålmodig? 

Hvorfor kan ikke ting bare gå litt fortere? 
Hvorfor kan ikke resultatene vises fortere? 
Hvorfor skal det være så vanskelig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar