torsdag 19. januar 2012

Treningen!

Det går bra med treningen.. Det går litt opp og ned med motivasjonen, men jeg reiser og trener allikevel! Jeg angrer ikke når jeg først har kommet meg dit for å si det sånn, det er jo så godt når jeg er ferdig :) Jeg har klart å trene tre dager i uken og skal holde meg til det!

Jeg orket ikke trene i går, men var på trening i dag i stedet og merket veldig godt på kroppen at den hadde fått for lite søvn i natt. Derfor ble ikke treningen veldig effektiv, men fikk da allikevel litt ut av treningen :) I morgen skal vi svømme, noe som jeg ser for meg kommer til å bli utrolig godt! Greit å få litt variasjon i treningen, slik at man ikke går lei og mister motivasjonen helt! Tenkte jeg skulle begynne å se litt på sal timer også, for å se om det er noe som frister :)

Jeg har merket på kroppen at den får mer energi etter trening, men den blir fort borte etter en god og varm dusj! Her om dagen var jeg i seng kl 20.00! Spørs nok om jeg må bli flinkere til å planlegge kostholdet mitt og følge med på hva jeg spiser for noe :) Tror jeg også skal lage meg en plan over hvordan jeg skal trene hver uke også, jeg får se! 

Screenshot2011-09-03at120129am_large
Bilde fra weheartit


2 kommentarer:

  1. Liker denne bloggen din, du har ein veldig ærlig og åpen skrivemåte. Lykke til med treninga!

    SvarSlett
  2. Trollmann: Tusen takk for gode ord, det hjelper på motivasjonen :)

    SvarSlett